معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مرحله سوم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 19 July 2020

 

  نام نویسی مجدد مسکن ملی در قزوین به زودی

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، علی فرخزاد در جلسه کمیته فنی مسکن گفت: براساس تصمیم این کمیته و همچنین شورای تامین مسکن استان، قرار شد با اطلاع رسانی مناسب از سوی اداره کل راه و شهرسازی مرحله سوم ثبت نام در استان انجام شود.

وی افزود: سهم تخصیصی از این طرح به استان قزوین ۹ هزار و ۵۰۰ واحد است  که در ۲ مرحله ثبت نام متقاضیان انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در طرح اقدام ملی مسکن   ۳۰ درصد از ثبت نام شدگان حایز شرایط تشخیص داده شدند که تاکنون هیچ وجهی را واریز نکرده‌اند.

فرخزاد با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی هزار و ۷۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز شده است، گفت: طرح هزار و ۲۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام به همراه ۵۰۰ واحد مسکونی توسط دستگاه‌های نظامی هم اکنون در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: در رابطه با انجام عملیات طرح اقدام ملی مسکن مکاتباتی را با ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی آغاز کرده‌ایم تا آنان نیز بتوانند در قالب یک تفاهم نامه جدید اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: از طرف دیگر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از  کارگزار‌های اقدام ملی مسکن ورود پیدا کرده است و حدود ۶۰ درصد از ثبت نام شدگان واجدالشرایط را به این نهاد معرفی کرده‌ایم.

فرخزاد یادآور شد: در خصوص تامین زمین برای این طرح، به طور عمده در شهر‌های کوچک با مشکل روبرو هستیم، اما  بیشتر زمین‌های این طرح در ناحیه شهری مهرگان متمرکز شده است.

برچسب ها: مسکن ملی ، نام نویسی ، مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار